Dokonalá historická vojnová stratégia, ktorá pokrýva prakticky všetky aspekty 2. svetovej vojny. K dispozícii sú všetky hlavné strany tohto historického konfliktu (Nemecko, Francúzsko, Anglicko, Rusko, Japonsko, Taliansko, USA), vrátane všetkých svojich historicky dôležitých postáv (prezidenti, generáli, vojnoví hrdinovia) i jednotiek.
Medzi hlavné ciele hry patrí víťazstvo vo vojne a pomoc spojencom, čo môžete dosiahnuť úspešným vedením svojho národa v dvoch úplne odlišných, ale vzájomne prepojených častiach. Ide o časť manažérsku a časť bojovú. Časť manažérska je viac-menej klasickou vojnovou ťahovou stratégiou, kde na globálnej strategickej mape rozmiestňujete svoje jednotky, budujete obranu, staráte sa o budovanie vojnových tovární, zaisťujete prísun financií, vediete diplomatické jednania a zadávate výskum.
Bojová časť je už klasickou 3D realtime stratégiou, kde sa aktívne zúčastňujete špecifického konfliktu, ovládate a velíte svojím jednotkám. A to všetko v detailnom 3D prostredí spracovanom pomocou moderných postupov. Tie zaisťujú zničiteľnosť terénu, objektov i jednotiek a starajú sa o celý rad vizuálnych efektov.
Najúplnejšia hra z obdobia 2. svetovej vojny, aká kedy bola vytvorená (berie do úvahy všetky zasiahnuté krajiny, vojnové jednotky, ...)
Unikátna kombinácia manažérskej a real-time stratégie v jednej hre.
Úplná sloboda konania umpžňuje zmeniť beh dejín 2. svetovej vojny.
Vynikajúci 3D vzhľad s ešte nevidenými vizuálnymi efektami a vlastnosťami v na oboch (manažérskom i RTS) rozhraní.
In-game encyklopédia zachytávajúca všetky významné udalosti v konflikte, postavy, bitky, ...
Hlboké manažérske rozhranie, vrátane riadenia zdrojov, diplomacie, výskumu, menežmentu budov, propagandy, atď. ...
Rozmanitosť herných režimov (voľná kampaň, multiplayer, historické bitky, ...)
Skutoční vojnoví vodcovia, generáli a hrdinovia predstavujúci sa v rôznych fázach hry.
Historické jednotky a prototypy pre každú krajinu, niektoré reálne, niektoré skutočne unikátne a nové.
200 rôznych máp pre RTS, niektoré z nich predstavujú historické bojiská a hlavné mestá s rozpoznateľnými prvky začlenené v scenári (napr. Eiffelova veža, Capitol vo Washingtone, ...).
Rozsiahle a podrobné scenáre pre RTS, vrátane najrôznejších budov a detailných rastlín a živočíchov.
Denné a nočné RTS scenáre s dynamickými zmenami osvetlenia počas bitky.
Viac strategických prvkov v rozhraní RTS (zákopy, bunkre, domy, munícia, plyn, ...) a inovatívna herná mechanika (pohľad ostreľovača, tréning jednotiek, ...).
Totálna úroveň interakcie a ničenia prvkov v rozhraní RTS.