Zariadenie na servis či opravu môžeš odovzdať dvoma spôsobmi:
a) Online, cez servisný formulár
- servisnú zákazku* založíš na
tomto odkaze
Následne ti od nás príde e-mail, na ktorý odpovieš a uvedieš svoju dodaciu adresu a my pošleme bezplatne kuriéra, aby zariadenie na opravu vyzdvihol priamo u teba doma.
Prípadne môžeš formulár vyplniť, vytlačiť si ho a doniesť ho spolu so zariadením na
našu predajňu aj osobne.
*Pri oprave mobilného telefónu platí miestna výluka – mobilné telefóny opravujeme len na našej centrále v Banskej Bystrici, stačí ho doniesť osobne na Arašid spol. s r.o., Lazovná 511/69, 974 01 Banská Bystrica.
b) alebo zariadenie osobne odovzdáš na jednej z našich predajní po celom Slovensku
Zastav sa osobne u nás na predajni a náš predajca s tebou formulár vyplní na mieste. Všetky naše predajne nájdeš
tu.
*Je vyzdvihnutie zariadenia u mňa doma v prípade, že som si zvolil vyzdvihnutie kuriérom, bezplatné?
Áno, vyzdvihnutie kuriérom u teba doma je bezplatné.