Ak nie si spokojný so zakúpeným tovarom, môžeš ho bez akýchkoľvek otázok vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky alebo vyzdvihnutia objednávky na predajni.
Sumu za vrátený tovar ti preplatíme prevodom na účet, prípadne po dohode vymeníme za iný výrobok, a to
za týchto podmienok:
- tovar musí byť nepoškodený
- tovar musí byť s kompletným príslušenstvom
Nezabudni vrátiť aj pokladničný bloček alebo faktúru, inak ti tovar nemôžeme preplatiť ani vymeniť.
V prípade reklamácií mobilných telefónov a inteligentných hodiniek ťa chceme požiadať, aby si deaktivoval
všetky ochranné funkcie zariadenia, ako je napríklad zámok obrazovky, iCloud, Google, Xiaomi účet a iné ochranné funkcie,
ktoré by mohli brániť diagnostike zariadenia. Odporúčame vykonať zálohu údajov v telefóne.
DÔLEŽITÉ: K vracanému tovaru pripoj vytlačený a vyplnený
sprievodný list.
Nezabudni priložiť dobre čitateľnú kópiu dokladu o kúpe tovaru.
Kompletné znenie reklamačného poriadku si môžete stiahnuť vo formáte tu.
Ak máš akékoľvek otázky, napíš nám e-mail
reklamacne@pgs.sk.